Sunnuntain jälkiruoka

lakka_jälkiruoka_4

Se on kuin sunnuntai itse. Ihana jälkiruokamme viime sunnuntaina. Kermavaahtoa laktoosittomasta kuohukermasta ja lakkoja. Oli hyvää.

lakka_jälkiruoka_5

Tätä voisin syödä säännöllisesti, jos se olisi mahdollista. Lakka on niin hyvää! Etenkin itse poimittu.

lakka_jälkiruoka_6

Kermavaahdosta pidän myös. Ihan vain puhtaasta kermavaahdosta. Minä en ikinä laittaisi kermavaahtoon sokeria, edes kakkua tehdessä, vaan kerman pitäisi olla vain kermaa itseään, minun suussani se maistuu parhaimmalta sellaisenaan. Tästä olen tainnut joskus kiistelläkin jonkun kanssa, useimmat kun taitavat laittaa sitä sokeria tai vaniljasokeria tai molempia kermavaahdon joukkoon, mutta silloin kun minä olen ohjaimissa, kermavaahto on puhdasta kermavaahtoa.

lakka_jälkiruoka_7

Ah. Lakka ja kerma hakkaa 6-0 jopa ikisuosikkini(/paheeni) jäätelön. Ja on varmasti myös terveellisempää, kauppojen perusjäätelöiden sisällysluettelot kun eivät kuulosta ihan terveysruoalta.

Oli se sunnuntainen lakka&kerma kyllä hyvää, kun vielä keskiviikkonakin sitä jaksan hehkuttaa :).

-Marra

Kategoria(t): Luonnon antimia, Ruokaa Avainsana(t): , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s