I am busy busy busy (to do nothing at all?)

matkaeväät
Masan matkaeväät. Hyvin onnistui syöminen tämmöisilläkin tarjoiluastioilla.

Huh, enpä ole ehtinyt postailla pitkään aikaan. Vapun tienoilla olin pari päivää reissussa Masan kanssa ja viikonloppu vierähtikin sitten töissä ja muissa velvollisuuksissa. Samoin tänään maanantaina töitä ja illalla ehdin käydä ratsastamassa. Hyvä alku viikolle 🙂

Retkeltä täytyy jossain kohtaa julkaista kuvia, jahka nyt saan kuvat haltuuni. Toivottavasti jo lähipäivinä 🙂 Koska kuvamateriaali ei kuitenkaan ole juuri nyt hallussani, niin siksipä tämä nyt on vain tämmöinen pieni kuulumispostaus. Sanotaan siis vaikka niin, että mitäs tässä, hyvää kuuluu 🙂

love_my_new_hair
Erityisen iloinen olen edelleenkin uudesta tukastani. On niin ihanaa, kun hiukset näyttävät hyväkuntoisilta ja kiiltäviltä hetken aikaa 🙂

Sitten pari kuvaa toissa viikonlopun ruoastamme. Kävimme vuosia sitten mieheni kanssa Australiassa, missä pääsin maistamaan kengurunlihaa ja se oli oikein hyvää. Niinpä sitten, kun törmäsin taannoin Lidlin pakastealtaassa kengurupihveihin, niin niitä oli pakko ostaa ja kokeilla, josko olisivat yhtä hyviä.

kengurupihvit_pannulla
Kengurupihvit pannulla.

Kengurunpihvien paistaminen oli mieheni hommaa, systeemillä minä ostin, sinä kokkaat. Mies on tosin muutenkin paljon parempi pihvikokki kuin minä, niin olisi homma kyllä kaatunut joka tapauksessa hänelle, vaikka olisi ne itse ostanutkin.

valmis_kengururuoka
Kengurupihvi seuralaisineen.

Pihvien kanssa söimme ”terveellisesti” alennusranskalaisia, mutta onhan siinä sentäs uunipaprikaakin mukana 😉 Joka tapauksessa, ruoka maistui erittäin hyvälle 🙂 Masakin sai pienen palan kengurua, eipä tainnutkaan tietää, mitä söi.

volvo_parking_only

Australiasta tuli mieleen sieltä itselleni ostama tuliainen, nimittäin tämä Volvo parking only -kyltti. Hah, tuossa se on pakastimen päällä, enkä ole vienyt sitä autohallin seinälle. Mutta jos minulla on joku päivä se maatila, niin jonnekin sinne tämän varmasti virittelen. Myydäänhän näitä Suomessakin, mutta jotenkin se vain on sellainen juttu, että moisiin turhuuksiin ei viitsi kotimaassa rahojaan tuhlata, mutta matkalla voi ihan hyvin ostaa tämmöisiä. Ehkä joku sokka on matkalla irti? Luottorajasta tietysti riippuen… No, mutta hyvä kylttihän tuo on, enää tarvitsisi hankkia kyltille seinä 😉

Mukavaa viikonalkua kaikille!

-Marra

Kategoria(t): Autoilua, Ruokaa, Shoppailua Avainsana(t): , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

14 vastausta artikkeliin: I am busy busy busy (to do nothing at all?)

  1. rantakasvi sanoo:

    Haluun tollasen Volvo parking only – kyltin meidän pihaan!! Mistä niitä saa Suomesta?

    • Marra sanoo:

      Oon nähnyt niitä ainakin jenkkiautotapahtumissa myynnissä (mm. hot rod and rock show jne). Uskoisin niitä löytyvän jostain nettikaupasta kyllä, joten ei kun kuukkeloimaan 🙂

      • rantakasvi sanoo:

        En löytänyt sähköpostiosoitettasi, joten laitatko sähköpostia minulle. Voidaan keskustella niistä tomaatintaimista. Voisin jokusen hakea.

  2. Helmi Nainen sanoo:

    Heh, toi olis hyvä mun pojallekin, vannoutunut Volvomies, nääs. Ja mitä vanhempi, sen parempi, sanoo hän 😉 Jos Rantis löytää jostain, näpäyttää toivon mukaan muakin, voisin ajatella vaikka jo joulua…. 😉
    Ponnari on kaunis ja kiiltävä!!
    Joskus, vuonna nakki ja kökkö, olen maistanut kengurua. Ihan syötävää oli.
    Koittaa rauhottua nyt siellä, ettei iske vatsahaava ja kaikki muut ressihässäkät 😉

  3. Hirnakka sanoo:

    Otsikon biisi on soinut ihan kiitettävästi täälläkin, korvien välisessä tuulitunnelissa.
    Hyvännäköiset eväät, eivätkös ylemmät olekin Masan? Jostain syystä tekisi mieleni napata tuosta lautaselta parit ranut, tuli mieliteko!

    Ja tuosta sun hiuksistostasi piti jo aiemmin kiitellä miten nätti ja kiiltävä on. Oikein hyvä!

  4. Simpukka sanoo:

    Mun täytyy myös hankkia tuollainen Volvo- kyltti. Mies kun on vannoutunut volvoilija.
    Olen monesti katsonut Lidlissä noita kengurupihvejä, mutta ei ole tullut koskaan kokeiltua. Jospa tästä sain nyt sen inspiksen.
    Olen kateellinen sulle noista hiuksista. Mun on ihan pakko mennä myös kampaajalle. Viimeksi näitä hiuksiani on leikattu elokuussa. Silloin lähti pituudesta aika paljon ja sen jälkeen olen halunnut antaa kasvaa. Nyt aletaan kuitenkin olla siinä tilanteessa, että enää ei voi saksia kovin pitkään välttää. Lähteekin varaamaan aikaa nyt just!

    • Marra sanoo:

      Fiksu mies sulla 🙂

      Onko teillä Lidlissä kengurupihvit vakivalikoimaa? Suomessa tää oli vaan erätuote ja mielestäni ekaa kertaa nyt vasta tai ainakaan en ole koskaan ennen huomannut.

      Hiukset on kyllä nyt ihanat. Mulla oli leikattu ja värjätty tukka viimeks heinäkuussa eli aikalailla 10 kk oli väliä. Ja nyt lähti niin paljon tukkaa, koko kasvun verran, että tunnen itseni suorastaan lyhythiuksiseksi. Mutta kasvaahan ne taas ja ei tää tukka varmaan muiden silmiin lyhyeltä näytä…. 🙂

      • Simpukka sanoo:

        Ei ole kenguru täälläkään vakivalikoimassa. Olen vain silloin tällöin sitä bongannut, mutta on jäänyt aina ostamatta. Seuraavia kenguru- viikkoja odotellessa…

        Mulla on perjantaina kampaajalle aika. Jee, vihdoinkin!

  5. outopaimen sanoo:

    Ponnarikuva ❤
    Täytyy maistaa kengurua jos sitä kerran Liiteristä saa koska mun mielestä pitää kaikkea kokeilla. Milloinkaan en ole ollut ronkeli ruuan suhteen ja ilman tätä asennetta ois monta hyvää makuelämystä jäänyt kokeilematta ja siksipä kenguru on seuraavana listalla.

    Ilouutinen on se, että sä olet alkanut vihdoinkin päivittymään ja en tiedä näkyikö sun postaukses jo eilen kun olen ollut pois koneelta kuumeen takia.
    Rukkasin nimittäin lukulistaani niin, että lisäsin siihen sen pikkukuva – toiminnon ja nyt se päivittyy paljon paremmin (voi sanoa että reaaliajassa,ainakin Bloggerin puolella) kuin ennen.

    • Marra sanoo:

      Nyt on taas ponnarikausi, kun ei tarvi enää pipoo 😉

      Se kenguru oli Liiterissä erä, ainakin sieltä myymälästä, mistä noi ostin, loppui jo kaikki kengurupihvit. Halus vissiin joku muukin maistaa kuin mä 😉

      Mun pitäs kanssa katsoo, saisinko tehtyä päivittyvän lukulistan, ettei tarvis aina klikkailla kaikkia auki. Mutta en ole jotenkin jaksanut perehtyä asiaan, kun olen niin huono tietotekniikassa. Mutta uskoisin, että tänne wordpressiinkin sais semmosen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s