Tyylilyyli

tyylilyyli

Kävin sitten tämännäköisenä kaupassa sunnuntaina. Pakko todeta, että olin kaikista kaupassa asioivista se pukeutumisen junttiuden multihuipentuma. Vaikka olinkin mukamas siirtynyt maaseudun puolelle kaupungista, niin kyllä ihmisillä oli sielläkin sentään harmonisemmat ja hillitymmät pakkaspäivän vaatteet, kuin meikäläisen pellepuku Crocseineen kaikkineen. Tosin en minä kyllä kaupungille näissä kuteissa lähtisi. Mutta 15 km kaupungin keskustasta ei ole enää mitään väliä missä vaatteissa sitä hiippailee 😀 😀

Lämpimämpää alkavaa viikkoa kaikille 🙂

-Marra

Kategoria(t): Minä itte, Shoppailua Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

22 vastausta artikkeliin: Tyylilyyli

  1. MIMIPLATO sanoo:

    No joo, noinhan se on, mitäpä siihen muuta lisäämään paitti et pinkit hanskat… *Köhh..*

  2. Simpukka sanoo:

    IHANA 😀

    • Marra sanoo:

      No en ny tiiä 😀

      • Simpukka sanoo:

        Ja sitten mun mieheni on joskus ihmetellyt, jos olen mennyt verkkareissa kauppaan! :-O
        Mun mielessä siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jos mä olen menossa vaikkapa salille tai lenkkeilemään tuonne kauemmaksi, olen saattanut käydä samalla reissulla (hikoilua ennen kaupassa) niissä samoissa kuteissa. Lenkin jälkeen hikisenä en samaa tekisi.

        • Marra sanoo:

          Mr. Simpukka varmaan järkyttyisi loppuelämäkseen jos näkisi missä kuteissa mä liikun julkisilla paikoilla. Paras on mun mielestä se, kun kerran Masan pentuaikana lähdin pihalle ja ihmettelin, että mitä noi röökillä olevat äijät kyylää. Sitten loppumatkasta näin itseni jostain autokaupan ikkunasta peilikuvana, enkä enää ihmetellyt. Päässä sininen firma-pipo, sitten turkoosi toppatakki, jonka alta näkyi vihreää yöpaitaa polviin asti, jalassa likaiset farkut. Jättimäiset kintaat kädessä, violetit saappaat jalassa. Ja koiraa ulkoilutin violetti-valkoisessa hevosen riimunnarussa. Niin ja meiltähän on noin neljä kilometriä tohon ihan kaupungin keskustaan, että ihan julkisilla paikoilla siis liikuin 😀

  3. Rantakasvi sanoo:

    Jotain mittarimadon vihreää puuttuu vaan 😀

  4. Helmi sanoo:

    Hihii 🙂 Mutta säärystimet ja takki on kumminkin mätsäävät 🙂

    • Marra sanoo:

      Ne on muuten villasukat eikä säärystimet, vetäisin vaan ne ”tyylikkäästi” tohon housunpunttien päälle 😀 Joo noi violetit mätsäävät jutut on mun tallivaatteita, muut muuta…

  5. Sanna sanoo:

    Joo, aattelen ihan samoin 🙂 tosin joskus unohdan aatella tai ajetaankin ex tempore kaupunkiin, kun ensin oli tarkoitus käydä vain lähikaupassa, joten oon sitten kaupungissa ”maalaisvetimissä”. Mun toppahousut on kokoa valas, ja ne on kiristetty narulla vyötäröltä ja lahkeet laahaa maassa, mutta niillä mennään…

    • Marra sanoo:

      Joo mulle on kans käynyt noin, että ollaan vaikka mökillä minne pukeudun tähän tyyliin ja sitten käydäänkin ex tempore jossain cityssä ja sitten kyllä helposti hiukan hävettää…

      • RH sanoo:

        Kun odotin esikoista, olin kerran (talvella) tällaisessa asussa: pantterikuvioinen villahuivi, ruudullinen miesten teddyvuoritakki (sellaset teddyiset hihankäänteet ja kaulukset juunou), harmaankirjavat city-maastoverkkarit ja kengätkin oli vissiin jotku ihme hiihtimet… joo, käänsin kyllä katseita kaupungissa!

        • Marra sanoo:

          Tästä tulikin mieleeni, että jos joskus oon raskaana, niin siitä seuraa todennäköisesti erittäin mielenkiintoisia asuja, koska oon kuitenkin niin pihi, etten raaski ostaa mitään äitiysvaatteita ja kuljen mun miehen vermeissä tai jotain 😀

  6. Marjaana sanoo:

    Täällä kuule värineurootikko kattelee, että hyvin käy yhteen: violetti ja oranssi on oikein mainio ja muodikas yhdistelmä 🙂 . Sitä paitsi, niin kuin Helmi sanoo, säärystimet (hattu) ja takki, ihan samaa sarjaa!

  7. outopaimen sanoo:

    Upea ilmestys!
    Perinteinen tundra-look mutta värikkäämpi versio. Sellainen johon rakastuu ensisilmäyksellä 😀

  8. Hirnakka sanoo:

    Normisettiä täällä meidän kylällä.
    Viime viikon autokorjaamokeikan vetelehdin reteästi verkkareissa (salipäivä) ja sorelin talvitöppösissä. Ehkä jonkin verran erotuin ko. liikkeen asiakaskunnasta, etenkin kun norkoilin siellä uusien autojen puolella. Yksi myyjä sentään kysyi olenko vaihtoautoa katsomassa.

    Pointsit crocrseista ja villasukista, tyyli kohdallaan!

    • Marra sanoo:

      Olen kuitenkin varma, että sulla oli sentään hillitymmät värit päälläs 😉

      Mä menin kerran uusien autojen kauppaan pitkässä vaaleassa farkkutakissa ja vaaleansininen reppu selässä. Sain sentään kohteliaasti mitä halusin, uuden Corveten esitteen 😀 Tein siitä esitelmän kouluun parikymppisenä. Tuli vaan mieleen, kun isäukkoni on aina valitellut, ettei saa palvelua autokaupassa ja meikä kyllä sai. Tai ehkä se myyjä tuli vain siksi luokseni, että aatteli, että karseeta, toi hippi voi vaikka naarmuttaa autoja, pitää käydä ottaan heti tilanne haltuun 😀

      Karvacrocsit = mun vapaa-ajan talvikengät

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s