Viheriöitä, shortsikelit ja öljyntorjuntakäärme

puttailua

Olen todistettavasti loman aikana käynyt muullakin viheriöllä kuin hevoslaitumella. Itse en tosin golfia harrasta, koska hermot ei mitenkään kestä moista lajia, pitää käyttäytyä brittiläisen sivistyneesti ja olla kuin kusi sukassa, vaikka lyönti menisi pieleen (itsehän siis haluaisin huutaa ko. tapauksessa) ja muutenkin, minulla on äärimmäisen lyhyt pinna, jos lyönnit eivät mene putkeen. Välillä käy tuuri ja kaikki menee hyvin ja se on sen hetken hauskaa, mutta yksikin pieleen mennyt lyönti kiristää hermoja. Tämän vuoksi en siis harrasta golfia, vaikkakin mieheni mielestä se tekisi hyvää hermojenhallinnalleni (ja pöh…), mutta miehen vapaapäivän kunniaksi pysyin yhden päivän pois ponien luota ja menin jopa seuraksi puttailemaan 🙂

Kimi_liikkuu

Kimi se vaan on edelleen söpö ja on se kyllä varsakarvassaan makean värinen 🙂 Ja lujaa se jo menee, kun laukkailee, täytyy yrittää joku kerta kuvata sekin askellaji 🙂

poni_ja_iskä

Poni R käväisi mökin pihalla pihanurmikkoa syömässä. Niin oli kuin ei olisi vihreää nähnytkään, vaikka juuri oli viettänyt monta tuntia laitumella. On se ahne 😀

lämmin

Tästä oli pakko laittaa todistusaineistoa, vaikkakin naama on kuvassa kuin entisaikojen mustavalkoisissa silmäpussikuvissa, mutta unohtakaa se, sillä oleellista on, että on niin lämmintä, että toukokuun viimeisenä päivänä klo 22:30 tarkenee koiralenkillä näinkin pienellä vaatetuksella. Ihmeiden ihme! Viime vuonna tähän aikaan tarvitsi nahkatakkia ja paksua kaulahuivia…

öljyntorjuntaa

Kaupungilta taisi jäädä vähän öljyntorjunta vaiheeseen, kun tuo ”käärme” ja oranssi kaverinsa, jota ei näy kuvassa, lojuvat miten sattuu tuolla eräässä ojansuussa. Näytti välillä menevän öljy takaisin tulosuuntaansa, kun hyvin aloitetun keräilyn jälkeen pääsi homma löpsähtämään. Tai sitten en vain ymmärrä tästä mitään… Mutta auringonlasku oli nätti.

Semmoista tällä kertaa eli perussaamatonta lomailua 🙂

-Marra

Kategoria(t): Fiilistelyä, Hevostelua, Kesä, Kevät, Koiruuksia, Loma, Minä itte Avainsana(t): , , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

9 vastausta artikkeliin: Viheriöitä, shortsikelit ja öljyntorjuntakäärme

  1. Keltainen Vihko sanoo:

    EIks ole kiva kokeilla uusiakin lajeja? Ihania kuvia taas ja ihanan vihreää!!!! Kiva hame sulla ja mä tykkään kun välillä postaat tälläsiä ’arki-look’-kuvia, olet tuossa ihan pikkutytón näköinen. Kiva kuva ja kiva hame!

    • Marra sanoo:

      Mä oon yrittänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana aina välillä kokeilla golfia, on se kerran ollut suorastaan kivaa, kun mulla oli joku ”luonnonlahjakkuus”-päivä, mutta seuraava kerta menikin sitten taas täysin penkin alle. Ei ole mun laji ollenkaan, mutta joskus täytyy lähteä miehen mukaan, kun sietää sekin mun heppaharrastusta 🙂

      Nyt on kyllä ihanan vihreää, täydelliset lomakelit 🙂 Hame on aika kiva, mutta saa ehkä mun jalat näyttämään lyhyiltä, mutta enpä jaksa häiriintyä moisesta. Heh, pikkutyttö-vanhan-ajan-silmäpussit-kuva 😀 Oliskin pitänyt tehdä siitä mustavalkoinen, niin menis ihan täydestä 😉 Mutta joo, tykkään realismista, mun mielestä ei olis pointtia julkaista vaan jotain täydellisesti onnistuneita kuvia, kun realismi on kuitenkin jotain ihan muuta…

      Anyway, kiitos kivasta kommentista 🙂

  2. Satu sanoo:

    Hehe, mä kanssa luulen, että kentällä mailat lentelisivät, jos yrittäisin pelata golfia. Siis mähän inhoan kaikkea sellaista, missä olen huono, ja golfissa saattaisin olla. Tosin en ole koskaan kokeillut, joten en tiedä varmasti!

    Vai että öljyntorjuntakäärme. 😀

    • Marra sanoo:

      Joo siis kyllä tuottaa pahoja ongelmia, jos ei voi käyttää suureen ääneen painokelvottomia sanoja, kun menee pieleen. Ei sovi mulle ollenkaan…

      Mun mielestä se näyttää ihan joltain jättimäiseltä käärmeeltä 😀

  3. Rantakasvi sanoo:

    Golf on sellainen laji, että tarvitaan runsaasti aikaa (ja hermoja). Olen kokeillut lajia jokusenkin kerran, mutta minusta tuntui aina, että ne muutamat tunnit voisi viettää paremmin, esim järvessä 🙂

    • Marra sanoo:

      Kyllä, omakin fiilis on juuri tuo, että sen ajan voisi todellakin käyttää paremmin. Ei ole minun intohimo tuo laji ja golfkentällä ollessa kaipaan jonnekin omien harrastusten pariin, missä sielu lepää. Mutta mies voisi viettää liki kaikki päivänsä golfkentällä, niin se vaan on intohimonsa kullakin 🙂

  4. Helmi sanoo:

    ”Oikeaa” golfia en oo koskaan edes kokeillut, mutta eikös se jo kerro jotain, jos minigolfissakin menee hermot? 😀
    Hienoa teillä on se, että molemmat ”saa” tehdä omia juttujaan ja toinen sen ”sietää” ja aina välillä on vähän mukanakin.. Oikein!
    Otsikon perusteella mietin, että katsonko ollenkaan, kammoan niin käärmeitä, että jätän mielellään kuvankin katsomatta. Kurkin sitten varovasti ja helpotuin… Vaikka ei ole kiva juttu öljyntorjunnan pieleenmenokaan kyllä.
    Kivaa lomanjatkoa!

    • Marra sanoo:

      Joo minigolf on sentään helpompaa. Tosin ei meikäläisen hermot sitäkään varmaan kestäis myöskään 😀

      Joo, kyllä sitä tarvii omat harrastukset olla kummallakin. Tai vois kai se samallakin harrastuksella toimia, mutta anyway, hyvä jos molemmilla on jotain tekemistä eikä toisella vaan 🙂

      Ei ollut nyt tosiaan oikea käärme kyseessä 🙂

      Loma jatkuukin mukavasti, kun huomen aamulla joudun kesken kesäloman menen kuunteleen tiedotustilaisuuteen, miten yt-neuvotteluissa kävi. Mutta en aio antaa sen pilata mun lomafiilistä, vaikka saisin potkut.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s